this is what im made of

jag vet att jag har varit sjukt dålig på dehär, men jag ska försöka uppdatera så mkt som möjligt om vad jag har gjort. min julafton va mysig. mormor och morfar kom och vi firade hela familjen. jag fick jättemkt fina julklappar..

på nyårsafton kom rosanna ner till mig. jag jobbade sen mötte jag upp rosanna och filippa. vi åkte hem till mig och fixade oss och sen åkte vi till sofia och umgicks. det var en jätterolig kväll med några av mina favoriter.

rosanna stannade en vecka och vi hann med tre utgångar till med mina flickor. orkar inte berätta så mkt mer än att det var riktigt spårat men hur kul som helst, nästan hela tiden.kamikazekannor och ölkannor hit och dit, de bästa är att de va gratis !

jag åkte hem till storvik några dagar och sen tillbaka till uppsala igen.

nu är jag med filippa, vi ska väl gå på stan lite sen eller så, tänkte tömma mitt skåp på åhlens.

visstja , sökte massa jobb igår. jag är så jävla bra. nu äre ba hålla tummarna.

lägger in lite bilder istället. roligare det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0