would you care if i was lost

jag är trött på dig. jag tror jag har växt ifrån dig , de kan man ju inte tro men jag orkar inte med din skit längre. så jag skiter i dehär. ha det bra!

sitter i soffan och klappar pepsi och pratar med sandra. ska gå och titta på vampire diaries snart tänkte jag. dagen idag har varit helt okej. jag trivs väldigt bra på jobbet just nu. det är skönt. erbjöd mig även att jobba på min lediga dag. träffade filippa och emelie på lunchen, de var längesen. kul iallafall!

snart flyttar jag till stan. jag vet inte riktigt hur de känns. de ska bli jävligt kul eftersom jag kan träffa mina vänner utan att behöva tänka på bussar och så. men jag trivs väldigt bra här också. kommer bli väldigt tomt.. men de är ju bara sätta sig på bussen och åka hit de. allt kommer bli så bra. jag vet det.

i helgen blir de nog lugnt var min tanke. jobbar både lördag och söndag och jag har verkligen inte lust att vara bakis på jobbet igen. det blir allt för ofta och det tar så jävla hårt på mig. men de är bara jag som kan ändra det, men de är svårt med tanke på hur jävla kul jag har hela tiden.

jaja vi får se hur det blir. långt kvar!
jobbar 12-17 imorgon.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0