vi kunde ha allt.

sitter i soffan med en utslagen pepsi som sover brevid mig. ganska mysigt faktiskt. om det inte var så sjukt jävla kallt. åt nyss en pepparkaka och han skulle absolut ha , haha .. rolig katt ! jag hade inget att göra och tänkte att varför inte blogga lite.

allt känns lite sådär halvt justnu. jag vet itne riktigt. nästa vecka får jag nyckeln
till lägenheten, känns konstigt men det blir kul. då ska jag ta fram mina nya tallrikar
och alla roliga saker som jag har samlat på mig. men det känns även jobbigt att flytta
ifrån sandra och ungarna. jag har liksom vant mig vid dom nu..men det blir nog bra.
kommer bli tråkigt att inte bo så nära emma heller , det är så himla skönt att hon bara
kan komma förbi lite sådär ibland liksom.

och nu när jag ska flytta så nära sofia så har hon kommit in på en skola
i östersund typ. så himla glad för hennes skull men jag hade hellre haft
henne här ! haha nej men de blir kul för henne.

själv vet jag inte vad som händer efter december. har bara pass på åhlens till tredje januari.
lägenheten har jag ju många månader till men vi får väl se hur det blir med jobb.
men det löser sig. så länge får jag vara kvar i uppsala.

men när jag flyttar ur lägenheten kanske det händer att jag flyttar härifrån.
vi får se. det är ju inte alls som det var förr här längre. de är väl för att jag
inte träffar mina vänner varje dag längre. men det blir ju så när jag jobbar
så mkt och alla andra också. men jag känner mig rätt ensam om jag ska vara
ärlig.. jag vet att jag har alla runt mig , men jag känner mig ändå ensam. det känns
som att alla tar tag i sina liv och jag bara är kvar i det gamla. men det vänder nog snart.
det visar sig , annars får jag väl se till att det vänder.

snart sska jag tatuera mig också ! det blir kul

nej nu får de vara nog. nu ska jag mysa med peps !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0