never mind ill find..

efter jobbet igår gick jag till etage och gav en present tilll hakim som fyllde år sen hämtade emma mig, vi åkte hem till henne och åt middag och när hon gjorde skagenröra sen så fick jag cp ryck och börja städa. slutade med att vi hade städat hela huset. vi hann inte ens titta på tv lix, men nytta gjorde vi. åkte hem till sandra, hon va inte hemma och alla andra sov. så det blev jag och vampire diaries. men de är inte helt fel heller.

nu är jag som vanligt när jag skriver påväg till jobbet. slutar halv fem. idag ska jag städa mitt rum och kanske börja packa ner lite. inte långt kvar tills jag flyttar nu. sjukt..

aja, skriver sen!

fast så säger jag jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0